воскресенье, 14 февраля 2016 г.

Невамогоме/легке та скетч, Аграфка та Вензелик

Два українських виробники (магазини), Аграфка та Вензелик, запропонували цікаві завдання, які надихнули мене на створення листівки та шоколадниці які доповними мою колекцію рожевих та ніжшних листівок. Історія їх створення описана тут.

Отже, для Аграфки я сторила листівку з пір'їнами із чіпборду (виробница Вензелика), також її доповнює дуже об'ємна, легка та невагома кружевна... квітка-брошка.





По завданю Вензелика, тобто по скетчу, я зробила шоколадницю (яку сьогодні підсунула своєму чоловіку під подушку)






Ось такі вихідні видалися в мене! 
Дякую за увагу) 
Якщо в мене вийде гарно сфотографвати всі листівки разом - то обов'язково напишу новий пост і покажу їх всі разом! 


Комментариев нет:

Отправить комментарий